Premiery płytowe. Behemoth malarsko – promocja nowego albumu
Muzyczna jesień obfituje w kolejne premiery płytowe. We wrześniu fani doczekali się na najnowsze dzieła takich twórców, jak: Paul McCartney (Egypt Station), Paul Simon (In the Blue Light), Lenny Kravitz (Raise Vibration) czy Clutch (Book of Bad Decisions).
premiery płytowe
Jak podaje prasa w październiku nowych, wypuszczonych na rynek płyt było ponad 150. Ilość ogromna, różnorodna, pozwalająca każdemu znaleźć coś dla siebie na zbliżające się długie, jesienne wieczory.
Jak prowokować interdyscyplinarnie? Nowa płyta Behemotha
We wspomniany wcześniej październikowy ogrom premier płytowych wpisał się również zespół Behemoth. Ich najnowszy krążek I Loved you at your Darkest łączy w sobie charakterystyczne elementy, znane fanom już z wcześniejszych dokonań, z kilkoma nowatorskimi pomysłami. Jak zawsze wszystko jest okraszone sporą dawką ironii i prowokacji. Najciekawszym z pomysłów na kampanię reklamową jest jednak sięgnięcie do klasyki malarstwa… starych mistrzów. Artyści pojawiają się w scenach znanych z kanonu sztuki, zaaranżowanych inaczej, z odrobinę większą dawką mroku. Przy wykonaniu tej kampanii zespół współpracował z fotografką Sylwią Makris, która stworzyła dla nich niesamowite, nowe aranżacje dzieł: Jacka Malczewskiego, Matthiasa Grünewalda i wielu, wielu innych.
Artyści nie zrezygnowali ze standardowej dla nich obrazoburczości, jednak tym razem ubrali ją w intrygujące i przyciągające spojrzenie ramy malarsko-fotograficzne. Czy to nowa jakość w promocji ich twórczości?
Najnowsze komentarze